سرویس خواب کامل شامل چیست؟

سرویس خواب کامل شامل چیست؟

سرویس خواب کامل شامل چیست؟
سرویس-خواب-کامل-شامل-چیست؟

اتاق خواب شما فقط مکانی برای خواب نیست. بلکه پناهگاه خصوصی شماست که در آن استراحت می­کنید، معاشقه می­کنید، فیلم تماشا می‌کنید، کتاب می­خوانید یا با لپ تاپ کار می­کنید. با ست کامل سرویس خواب، می­توانید اتاق خواب خود را به جزیره آرامش خود تبدیل کنید. یک خواب خوب شبانه به شما احساس سرزندگی و آمادگی برای مقابله با آنچه زندگی در پیش روی شما گذاشته است را می­دهد. داشتن تخت خواب مناسب گام نخست برای داشتن یک سرویس خواب است؛ اما اجزای تشکیل ­دهنده سرویس خواب شامل چه چیزهایی است:

  1. تخت خواب
  2. پاتختی
  3. کمد
  4. پاف
  5. میز آرایش
  6. دراور لباس
  7. آینه
  8. میز تحریر یا میز کامپیوتر
  9. کتابخانه
  10. و …

پس یک سرویس خواب کامل شامل این چند مورد است. اما بنا بر سلیقه مشتریان و البته مشکل نداشتن فضای کافی اغلب سرویس خواب‌ها برخی از این موارد را ندارند. برای مثال خیلی اوقات مشتریان تمایلی به خرید پاف یا کمد ندارند. به بیان دیگر می‌توان گفت سه جزء اصلی سرویس خواب شامل تخت خواب، میز آرایش و پاتختی یا دراور است. مدل های سرویس خواب چیست؟ با توجه به سن و سال، سرویس خواب به دسته های سرویس خواب نوزاد، سرویس خواب نوجوان، سرویس خواب دو نفره و سرویس خواب یک نفره تقسیم می شود. در ادامه مقاله راهنمای خرید سرویس خواب به بررسی هرکدام از این اجزا می‌پردازیم.

تخت خواب

شکل ظاهری سرویس خواب کاملا به سلیقه و نیاز شما بستگی دارد اما ما می­توانیم یک اصل اساسی را با شما در میان بگذاریم: تخت خواب شما مهم‌ترین قسمت از سرویس خواب شماست. تصور کنید دوستی وارد خانه شما می­شود. از کجا می­تواند بفهمد که کدام اتاق، اتاق خواب شماست؟! طبیعتا با دیدن سرویس خواب و اولین مفهوم سرویس خواب، تخت خواب آن است. تخت خواب شما به سرویس خوابتان شخصیت می‌­بخشد.

علاوه بر این­ها باید گفت که اگر تخت خواب نباشد شما باید روی زمین یا روی مبل بخوابید! خواب بد یا توأم با خستگی نوسانات خلقی می­آورد و کیفیت زندگی و

بهره­وری شما را به تدریج پایین می­آورد. همین­طور کافی است از افرادی که کمردرد دارند بپرسید که چه حسی دارند وقتی از خواب بیدار می­شوند!

سرویس-خواب-کامل-شامل-چیست؟
0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *